PRET & MODALITATI DE PLATA:
SOCIETATEA NOASTRA ESTE PLATITOARE DE TVA.
Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga si costurile de livrare. Toate preturile afisate pe site-ul nostru includ taxa de TVA.
CUM PLATESC?
- numerar, la primirea coletului;
- card bancar la plasarea comenzii, prin intermediul platformei euplatesc.ro;
Nota: Pentru comenzile mai mici de 75RON nu se accepta plata ramburs. Este posibila doar plata online, cu cardul.
EXPEDIERE & LIVRARE
Comenzile se proceseaza si expediaza, de regula, in 2-3 zile lucratoare.
In cazul sarbatorilor legale sau altor evenimente neprevazute (lipsa stoc la unul dintre produsele comandate, volum mare de comenzi etc), procesarea si expedierea comenzii tale poate dura pana la 4 zile lucratoare.
Taxele de livrare sunt calculate cu taxa pe valoare adaugata (TVA) inclusa si sunt urmatoarele:
Curier GLS: 25RON
*Tariful este valabil pentru orice localitate de pe teritoriul Romaniei.
Pentru comenzile de peste 300lei, transportul este gratuit.
Nu expediem in afara teritoriului tarii.
IMPORTANT: Te rugam sa acorzi atentie sporita la completarea datelor de livrare, (redirectionarea coletelor presupune o intarziere de minim 2-3 zile) si a numarului de telefon.
Coletul poate fi preluat de catre orice membru al familiei.
Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate de catre tine nu se mai afla pe stoc, vei fi instiintat in acest sens. In unele cazuri, produsul comandat poate fi inlocuit cu unul asemanator daca si consumatorul este de acord cu acest lucru.
Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi revine societatii de curierat sau transportatorului, conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si daca vom fi instiintati de eventualele probleme la preluarea coletului.
Am primit produse expirate- cum procedez mai departe?
Conform standardului ISO 8601 care acopera comunicarea la nivel mondial a informatiilor legate de data si ora, este recomandata utilizarea formatului AAAA/LL/ZZ (an/luna/zi) pentru a evita interpretarea gresita a datelor si orelor atunci cand acestea sunt transferate intre tari cu conventii diferite de scriere. Cu toate acestea, in unele tari din Europa (inclusiv Romania) formatul mentionat mai sus nu a fost adoptat si inca se mai practica utilizarea formatului ZZ/LL/AAAA.
Exista deci posibilitatea sa identificati pe produsele asiatice care au ca tara de provenienta Coreea de Sud, Japonia sau China, un termen de valabilitate exprimat intr-un format diferit fata de cel folosit in Romania, in care se stabileste mai intai anul, dupa care luna si ziua.
Exemplu: 24.02.23 se va citi ca 23 Februarie 2024.
Daca in ciuda acestor informatii sunteti totusi nesigur/a de achizitia realizata si considerati ca este posibil ca produsul in sine sa fie neconform, va rugam sa ne contactati cat mai repede posibil pentru solutionarea situatiei.
GARANTIE & RETUR
Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiază de garanția legală de conformitate.
Toate produsele electrice/electronice (ex. fierbator) comercializate pe www.asianfood.ro beneficiaza de o garantie de 24 luni in cazul persoanelor fizice, respectiv 12 luni in cazul persoanelor juridice, si vin insotite de un manual de utilizare.
Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de la www.asianfood.ro și vrei să renunți la cumpărare (implicit să primești banii înapoi), poți să aplici pentru procedura de retur a produselor în maxim 14 zile calendaristice, conform OUG 34/2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.
Termenul de 14 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:
a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator;
b) pentru servicii, din ziua încheierii contractului;
Dreptul de retur in 14 zile lucrătoare se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul www.asianfood.ro.
Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără a fi nevoit sa isi motiveze decizia.
Pentru a beneficia de acest drept, este necesara completarea unei sesizari in cadrul platformei asianfood.ro. Sesizarea poate fi facuta in cadrul contului de client, sectiunea Comenzi- Service- Retur produse.
Cheltuielile de returnare sunt suportate exclusiv de catre consumator. Tot consumatorul este responsabil de efectuarea returului propriu-zis, mai precis de solicitarea curierului la adresa sa.
Dreptul de renuntare la cumparare NU se aplica in cazul persoanelor juridice.
Rambursarea sumelor aferente produselor (si a taxei de livrare, daca este cazul) se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator, insa putem amana acest termen pana ce primim coletul / primim dovada returnarii coletului catre noi.
Rambursarea sumelor se face exclusiv prin transfer bancar.
Nu se accepta retur in cazul produselor deteriorate, deschise, care prezinta urme de uzura.
Conform dispozițiilor OUG 34/2014, consumatorul nu poate denunța unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care pârțile (consumatorul și comerciantul) au convenit altfel:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau
personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor, ne puteti contacta pe email sau la numarul de telefon afisat pe www.asianfood.ro.